Тренінг «25 інтерактивних ідей для 2025 медіаграмотного року» від проєкту IREX

У межах проєкту «Вивчай та розрізняй: інфомедійна грамотність в освіті», що впроваджується IREX за підтримки Посольства США в Україні у партнерстві з Міністерством освіти і науки України, Міністерством культури та стратегічних комунікацій України та МБФ «Академія української преси» 10 січня в Івано-Франківську, відбувся офлайн тренінг «25 інтерактивних ідей для медіаграмотного 2025 року». Це була неймовірно креативна, легка і позитивна, пізнавальна атмосфера взаємонавчання.
Хоч на вулиці була похмура, сніжно-дощова погода у нас було сонячно від усмішок та активної корисної співпраці, дякуючи нашим неперевершиним тренеркам: 
Наталії Запішній та Тетяні Шкуринській.
Всі наші очікування перетворилися на святкову ялинку, яку ви бачите на світлині, а кулі розписані методами роботи, якими ми поділилися в дружньому колі.
Об'єднавшись у групи, ми попрацювали з матеріалами з історії, вирізняючи факти та судження із життя Симона Петлюри. Експерти від груп перевірили правильність виконання і запевнилися, що всі справилися бездоганно.            

А ще ми відчули себе справжніми журналістами, опрацювали текст про Григорія Сковороду, придумали назву статті, щоб привернути увагу (клікбейт — психологічна пастка для користувача, яка спонукає його клацнути і прочитати) та дієвий тикер.

Хтось пригадав, а хтось дізнався про інтерактивну технологію ефективного читання INSERT:

У нових групах ми спробували себе в ролях "фактчекерів", "цензорів", "аналітиків" опрацьовуючи тексти у пошуках маніпуляцій. Опрацювали різні прийоми маніпуляцій у текстах.
  

Розібралися наскільки дієвими може бути робота дітей над розроблення МЕМІВ і, звичайно, самі спробували створити їх до  пропонованої інформації. Було цікаво)
Ознайомилися і поділилися досвідом з ігровими, дискусійними та відеоформатами, інтерактивними формами домашніх і творчих завдань, оформивши все у справжню герлянду до нашої педагогічної ялинки:)
 
   Обговорили ефективні інтерактивні прийоми для роботи з учнями щодо ідентифікації та керування емоціями в медіаспоживанні.                         

Особливу увагу приділили розробкам учнівських проєктів та аналізу прихованих сенсів розважального контенту на різдвяно-новорічну тематику.

 Тренінг наповнив нашу педагогічну скарбничку не тільки новим важливим та корисним досвідом, а й позитивними емоціями, яких так бракує в сьогоднішній час.  Унікальні ідеї та матеріали, які допоможуть освітянам створювати динамічні та захоплюючі уроки, які протидіють маніпулятивній інформації.
Вдячність команді IREX за підтримку вчительства та популяризацію знань, 
які необхідні у часі інформаційної війни!
Вдячність нашим захисникам та захисницям,
 що ми можемо вчитися та навчати!











































Дата публікації: пʼятниця, 10 січня 2025 р.

0 коментарі :