Навчання і очікування
Формування активної громадянської позиції, морально-етичних цінностей, правової культури та історичної свідомості учнів, що сприяють їхній підготовці до життя у сучасному суспільстві- завдання клопіткої та системної роботи вчителя.
Дискусії «Історія становлення прав людини. Четверте покоління прав людини?» з метою актуалізації знань з історії становлення прав та аналізу глобальних проблем сьогодення.
Круглий стіл "Школа виживання для підлітків. Відштовхуючись від дна"- аналіз (причини, наслідки та превентивні заходи підліткових правопорушень)
короткометражного фільму на платформі Padlet/ учасники 9ті класиhttps://padlet.com/n_sadkova1/padlet-4clw2a7o775xdu05
Урок-практикум з аналізом документального фільму «Відлига Україна в період "десталінізації Відлиги" за Хрущова. НМТ історія період десталінізації» (11-Б) Аналіз документального фільму дав змогу розвинути навички оцінки достовірності інформації, виявлення упередженості та аналізу різних точок зору, краще розуміти сучасні політичні процеси, проблеми авторитаризму, культ особи та реформи в суспільстві.
Урок-практикум «Історична ребусоманія»(10-В) Учні аналізували символи, підказки та асоціації, що допомагає розвивати логіку, уяву та здатність мислити нестандартно. У групах вирішення ребусів сприяло співпраці, обміну думками та формуванню комунікаційних навичок для кращого розуміння подій та явищ теми «Українська революція».
Уроки полеміки «Історія говорить і сьогодення відповідає» (дисиденти) в 11 класах. Метою уроку було здійснити порівняльний аналіз історичних епох тоталітарного режиму та сьогодення через цитати відомих дисидентів, розкрити їх значення тоді та цінність в сьогоднішньому часі.
Проєктна діяльність. Досліджуючи факти і судження у джерелах методом закритих запитань.
Навчаємося далі...перший семестр позаду)Дата публікації: четвер, 26 грудня 2024 р.
0 коментарі :