Всеукраїнська олімпіада з філософії

Юні ліцеїсти достойно представили Івано-Франківську область на Всеукраїнській олімпіаді з філософії (16-18 листопада 2017р.), яку організували НЦ «Мала академія наук України» та факультет філософської освіти і науки НПУ імені М.П. Драгоманова задля популяризації філософської освіти та заохочення молоді до творчого, креативного і критичного мислення. Наша команда філософувала у категорії 8-9 класи і результат був несподіваний та приємний: Ломпас Дмитро - І місце, Проданюк Оля - ІІ місце.
Участь в олімпіаді брали представники 21 області України, які пройшли відбірковий заочний етап. Тут зібрались діти, що замислюються над сутністю буття, намагаються піднестися над буденністю, стороннім оком глянути на світ і на себе, розмірковуючи над смислом життя, початком і кінцевими цілями того, що відбувається. Темою цьогорічної олімпіади була «Екологічна свідомість».
Координатори проекту: заступник директора факультету філософської освіти і науки НПУ імені М.П. Драгоманова Надія Адаменко, методист навчально-виховного відділу НЦ «МАНУ» Наталія Легка, доцент кафедри філософії факультету філософської освіти і науки НПУ імені М.П. Драгоманова Катерина Гончаренко, доклали максимум зусиль, щоб кожен мав можливість висловитись та був почутим.
Отож, на фото:
Надія Адаменко, Оля Проданюк, Дмитро Ломпас, Катерина Гончаренко, Наталія Садкова.

Учасників олімпіади привітали: директор Київської Малої академії наук Поліщук Ірина,
Президент МАН України Довгий Станіслав, директор Інститут філософської освіти і науки Дробот Іван, директор Інституту обдарованої дитини НАПН України Гальченко Максим.
Пізнавальною була Teens Eco It-Space – це зустріч експертів у сфері ІТ, екології, викладачів, студентів та учасників олімпіади, які розглядали аспекти можливої небезпеки від розвитку інформаційних технологій та шукали відповіді на нагальні питання сьогодення.

Поки діти філософували дорослі мали нагоду цікаво поспілкуватись з координатором олімпіади Надією Адаменко та замислитись над питанням: "Як сприяє фасилітація демократичному діалогу в класі/громаді?"
Варто віддати належне координаторам олімпіади, які максимально спонукали усіх до розуміння масштабів екологічної кризи. Діалогічний (дискурсивний) спосіб спілкування, тяжіння до логічної аргументованості й переконливості висловлюваних суджень вели до конструктивних рішень. Рішення екологічних проблем неможливе без уваги до екології свідомості людини.
Дата публікації: неділю, 19 листопада 2017 р.
0 коментарі :