Бути чи не бути??? Час покаже!

03 грудня 2020 року відбулися чергові засідання конкурсних комісій з відбору претендентів на заміщення вакантних посад директорів Ліцею №17 Івано-Франківської міської ради та Ліцею №21 Івано-Франківської міської ради

Хотіла бути директором, якого не чекали, креативною, енергійною, сміливою, можливо, у чомусь жорсткою і безапеляційною. З огляду на те, що XXI століття є «епохою змін», яка спонукає освіту України, вступити у стадію неперервного реформування моєю місією стає менеджмент інновацій, генерування й реалізація нових ідей та освітніх ініціатив.

Мій педагогічний досвід, а це 15 років, почався з маленької ЗОШ I- II ступенів, с. Підгороддя Рогатинського р-ну. Саме там прийшло розуміння, що мій обов’язок прийняти кожного учня таким, яким він є, а не яким я хотіла б його бачити, допомогти кожній дитині досягти максимуму її потенційних можливостей. У вересні 2001 року знову переступила поріг рідної школи та вже вчителькою, з усвідомленням, що іду до учнів, щоб розпізнати у кожному з них особистість, здатну розвиватись і прогресувати. 2005 році - переїхала в Житомир, де пройшовши співбесіду, пішла працювати ЗОШ I- III ступенів №8. Саме там вперше почала розробляти дослідницькі проєкти з громадянської освіти, а це розуміння відповідальності кожного учасника освітнього процесу перед громадою, перед тими, хто тобі довіряє. У 2010 році повернулась у рідне Прикарпаття. Ось уже десятий рік поспіль працюю у ліцеї. На сьогоднішній день методичне об'єднання вчителів суспільствознавчих дисциплін ліцею, яке очолюю займає перше місце по результативності у закладі. У нас панує атмосфера повної підтримки та взаємодії. Власним прикладом, а це півсотні переможців інтелектуальних змагань та активна участь у різних проєктах, конференціях, семінарах, численні майстер-класи, друки, фахові конкурси, власний блог, розробка власної технології «Радість успіху!», активна життєва позиція, мотивую своїх колег до самореалізації та самовдосконалення. Я- лідер, який народжений знизу, здатна просувати вперед процес реального реформування ліцею, я відбулася, насамперед, на первинному рівні − рівні учительському. Ліцею потрібен «лідер-творець, лідер-розпорядник і лідер-учитель», лідер, який здатний координувати неминучий, динамічно складний процес змін.
Досвід роботи у різних закладах освіти дозволяє мені впевнено сказати, що результативність залежить від усіх учасників освітнього процесу, які рухатимуться в одному напрямку з визначеними спільними цінностями, узгодженою партнерською взаємодією, яка грунтується на довірі, спільній меті та відповідальності. Довіра та уважність є для мене основою сильного партнерства рівноправних учасників освітнього процесу.
Я позитивна мотиваторка та організаторка, яка вірить в те, що будь яка вершина досяжна. Роблю те, що люблю. Люблю те, що роблю. Усвідомлюю, що готова до триєдиної ролі: менеджер − лідер – експерт.
На всіх рівнях моя підготовка була високо оцінена, але у презентаційному захисті перспективних планів один із членів журі: "У вас багато теорії і мало практики". Мені сумно...бо сьогоднішня модернізація освіти, на мою думку, якраз і потребує втілення інноваційних підходів, які поки що у теорії...
На все свій ЧАС!!!


 

Дата публікації: неділю, 20 червня 2021 р.

2 коментарі :