"Хрестики-нулики" для педагогів


Гру "Хрестики-нулики" знають усі: і діти, і дорослі. У неї можна грати на перервах, у вільний час, вдома з друзями. І на уроках теж! Хрестики-нулики 3 * 3 хто не грав в них хоч раз? Поле 9 клітин, гравці по черзі ставлять хрестики і нулики, прагнучи вибудувати в ряд три фігури. Поле для хрестиків буває різним і тематичним теж...
Сьогодні(19.10.) мала прекрасний досвід - участь в авторському семінарі педагогів-новаторів, на якому презентували ігрову технологію "Хрестики-нулики" як засіб активізації діяльності її суб'єктів. Ідейним натхненником даної технології є Л.Павленко, вчитель історії та правознавства ЗШ№28 м. Івано-Франківськ.
 Від теорії до практики...Наше дружнє товариство мало можливість бути активними учасниками змодельованого уроку історії під керівництвом О. Ланіци, вчителя історії ОФТЛ. 
Згодом, нас вражали семикласники на уроці української літератури своєю активністю та жагою до знань, застосовуючи дану ігрову технологію (вчитель М.Матинова ЗШ№28 м. Івано-Франківськ).
  Результативність технології "Хрестики-нулики" залежить від стратегії та якості знань учнів. Безперечно, динамічність  уроку активізує усіх учасників процесу, навіть тих, хто є спостерігачами (відчула на собі). В той же час, сама підготовка до впровадження даної технології вимагає від учителя наполегливої осмисленої підготовки та чіткої організації роботи, щоб не втрачати жодної хвилини. Не все так просто!
 Інтелектуальні ігри сприяють розвитку мислення, в цьому немає сумнівів. Ігрова оболонка процесу навчання - це те, що спонукає до змагальності та формування конкурентноспроможної особистості  учня. Чим раніше почати займатися тим помітніше ефект. Це був перший семінар...
P.S.Вчитель живе доти, доки вчиться, тільки – но він перестає вчитися, в ньому помирає вчитель.
К.Ушинський Будемо вчитись:)













Дата публікації: середу, 19 жовтня 2016 р.

0 коментарі :