І словом, і ділом

"Ти хочеш довести дорослим, що ти самостійний? Перевір спершу себе." - запропонувала сину того літа. Хто був у пластовому таборі той знає, що правила і дисципліна понад усе. Тоді я ще навіть не здогадувалась, що це випробування не тільки для нього, а й для мене (14 днів  дитина десь у палатці, дощі, вітри і жодного дзвінка - нас попередили без нагальної потреби не телефонуватимуть).
Він повернувся змужнілий, мій 14 літній Макс, із голодним і втомленим та дуже щасливим поглядом: "Мам! Я - Першун!"(похвала надана виховником новацького рою за понадпересічні досягнення новака).
Слухала його розповіді і про перший здобутий вогонь, і про першу зварену кашу, і про нічний   ""Алярм!"та інші випробування. Знала, навіть якщо він більше не захоче піти у табір - це хороший досвід. 
Скоро літо... Подумайте де здобуватиме досвід Ваша дитина. 
P.S. Сказав, що піде.(На фото стоїть по центру з посмішкою як у мене)

Дата публікації: понеділок, 16 березня 2015 р.

0 коментарі :